close

Drowning

MV: http://www.youtube.com/watch?v=Ij5DR1VY8n0&mode=related&search=

Don't pretend you're sorry, I know you're not

別佯裝你很抱歉 我知道你不是這樣

You know you've got the power to make me weak inside

你知道你擁有讓我軟弱的力量

And girl you leave me breathless but it's ok

女孩 當你離開時 我無法喘息 但沒關係

'Cause you are my survival, now hear me say

因為你是我的悻存的原因 現在請聽我說

I can't imagine life without your love

我無法想像 生命中缺少你的愛

Even forever don't seem like long enough

即使是永恆 似乎也不夠長久



*every time I breathe I take you in

每次我呼吸時 將你融入其中

And my heart beats again

我的心跳再度跳躍

Baby I can't help it

寶貝 我無法抗拒

keep me drowning in your love

沉溺於你的愛情中

And every time I try to rise above

每次我嘗試去克服

I'm swept away by love

我被愛情打退

寶貝 我無法抗拒

keep me drowning in your love

沉溺於你的愛情中



Maybe I'm drifter Maybe not

或許我是個漂流者 或許不是

'Cause I have known the safety of floating freely in your arms

因為我知道 你的懷裡是我最安全的漂流終站

I don't need another lifeline

我不需要其他的救生索

It's not for me

那不是給我的

'Cause only you can save me, oh can't you see

因為只有你能拯救我 喔 難道你還不瞭解嗎



I can't imagine life without your love

我無法想像 生命中缺少你的愛

Even forever don't seem like long enough

即使是永恆 似乎也不夠長久



Go on put me under

推開我吧

Cover me with dreams, yeah

用夢想覆蓋我

Love me mouth to mouth now

愛我月復一月

You know I can't resist

你知道我無法抗拒

'Cause you're the air that I breathe

因為你是我呼吸的空氣
arrow
arrow
    全站熱搜

    tulip0615 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()