上帝啊....
請賜給我力量....
讓我能心平氣和地接受那些我無能為力改變的事情.....
請賜給我勇氣....
去改變那些能力所及的事物.....
也請給我智慧.....
讓我明白這兩者的不同....

God, give us grace to accept with serenity
the things that cannot be changed,
courage to change the things
which should be changed,
and the wisdom to distinguish
the one from the other.

arrow
arrow
    全站熱搜

    tulip0615 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()